AJUTORUL DE INCALZIRE PENTRU PERIOADA SEZONULUI RECE

Documente justificative solicitate cu ocazia depunerii cererii

1. Componenţa familiei se dovedeşte după caz, cu următoarele acte, în copie:

- actele de identitate ale membrilor familiei din care să rezulte că acestia au domiciliul sau reşedinţa la adresa la care se solicită ajutorul;
- certificatele de naştere ale copiilor care nu au împlinit vârsta de 14 ani;

- certificatul de casatorie;

- hotararea de divort

- certificatul de deces

- hotarare judecatoreasca sau hotararea comisiei pentru protectia copilului privind masura plasamentului;

- hotarare judecatoreasca de instituire a tutelei/curatelei sau dispozitia autoritatii tutelare

- alte documente solicitate, după caz:

2. Acte doveditoare privind veniturile realizate

- adeverinta salariu net din luna anterioara depunerii cererii (cu menţiunea tichetelor

de masă şi valoarea acestora ) - original

- adeverinta asistent personal al persoanei cu handicap;

- adeverinta salariu asistent maternal profesionist din luna anterioara depunerii cererii;

- talon indemnizatie somaj din luna anterioara depunerii cererii;

- talon pensie din luna anterioara depunerii cererii;

- adeverinta indemnizatie pentru cresterea copilului;

- adeverinta din care sa rezulte ca persoana beneficiaza de stimulent pentru cresterea copilului;

- talon indemnizatie lunara pentru persoanele cu handicap din luna anterioara depunerii cererii;

- talon de plata /adeverinta alocatie de stat pentru copii din luna anterioara depunerii cererii;

- adeverinta alocatie de intretinere pentru copiii aflati in plasament familial sau incredintati unor familii sau persoane;

- adeverinţă de venit eliberată de Administraţia Finanţelor Publice ( venit lunar realizat ca membru sau persoana autorizata sa desfasoare o activitate independenta);

- alte documente solicitate, după caz

3. Locuinţa se dovedeşte cu următoarele acte, după caz:

- contractul de vânzare - cumpărare deţinut de titular;

- contractul de vânzare-cumpărare cu clauză de întreţinere sau cu clauză de habitaţie;

- actul de succesiune deţinut de titular;

- contractul de închiriere deţinut de titular;

- contractul de comodat deţinut de titular;

- împuternicirea legală întocmită de proprietarul locuinţei sau de titularul contractului de închiriere;

- alte documente solicitate, după caz.

4. Alte acte necesare:

- adeverinta de la Impozite si taxe locale din care sa rezulte dacă detine unul sau mai multe imobile, precum şi mijloace de transport, pentru toţi membrii majori ai familiei;

- adeverinta de la Registrul agricol;

- adeverinţă eliberată de A.P.I.A. pentru toţi membrii majori;

- copie după cartea de identitate a maşinii - pentru persoanele care deţin in proprietate autoturisme;

- in cazul solicitării ajutorului pentru energia electrică titularul are obligaţia sa depună în xerocopie ultima factura şi contractul de furnizare a energiei electrice;

- dosar cu sina



LISTA FUNCTII PUBLICE- drepturi salariale 30.09.2019

© 2019 DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA ORSOVA, JUDETUL MEHEDINTI
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți